Prijavite se na e-novičke

Naše ideje nikoli ne počivajo. Vedno kreiramo nove izdelke. Bodite prvi, ki boste izvedeli zanje. Obvestili vas bomo tudi o M&H ugodnostih.

    Image Alt

    Pogoji poslovanja

    Osnovni podatki o lastniku spletne trgovine

    Polni naziv: FOTOGRAFSKE STORITVE, INES KRIVEC s. p.

    Skrajšani naziv: INES KRIVEC s. p.

    Naslov: Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina

    Mobitel: 031 713 164

    Davčna številka SI: 82032459

    Zavezanec za DDV: Ne 

    Matična številka: 6994733000

    Transakcijski račun: IBAN SI56 0400 1003 4800 970 (Nova KBM d.d.)

    SKD: M74.200 – Fotografska dejavnost  

     

    Prosimo vas, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini milkandhoney.si, to pomeni in se šteje, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini milkandhoney.si. Ker kupca zavezujejo vsakokrat veljavni pogoji poslovanja (torej pogoji poslovanja, ki veljajo v času konkretnega nakupa), vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

    Splošni pogoji spletne trgovine milkandhoney.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina milkandhoney.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje INES KRIVEC s. p., v nadaljevanju imenovan tudi kot: ponudnik/prodajalec/trgovina/Milk&Honey/podjetje. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem oz. spletno stran, zlasti kupec v spletni trgovini.

    Kupca oz. uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.

    Dostopnost informacij

    Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vselej zagotovil naslednje informacije:

    • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna števila, podatek o tem ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun).
    • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
    • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
    • Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku).
    • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
    • Končno ceno blaga, ki mora biti jasno in nedvoumno določena in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške prevoza/dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
    • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
    • Časovno veljavnost ponudbe.
    • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
    • Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake.
    • Podatki o morebitni obvezni ali prostovoljni garanciji in poprodajnih storitvah.
    • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
                  •  

     

    Postopek registracije

    Uporabnik lahko na milkandhoney.si izvede naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen (registriran) uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter- stran registracija: tukaj. S prijavo na spletni strani si kupec ustvari svoj račun, preko katerega lahko ureja svoje podatke, naslove za dostavo, pregleduje statuse naročil in jim sledi.

    Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpiše uporabnik. Nanj uporabnik prejme potrditveni e-mail za dokončno prijavo oz. registracijo. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Z registracijo na spletni strani ima uporabnik tudi lažji pregled nad svojimi nakupi.

     

    Cene in stroški dostave

    Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno.

    O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so prikazani tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave za vrednost naročil do 100.00 € znaša 3,95 €, za naročina v vrednosti and 100.00 € pa je dostava brezplačna.

    Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

    Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in v primeru ter pod pogojem plačila na enega od načinov, ki so navedeni v teh Splošnih pogojih.

    V spletni trgovini so navedene cene kot redne cene in akcijske cene.

    Redne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani milkandhoney.si in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila.

    Akcijske cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani milkandhoney.si in imajo vnaprej določeno veljavnost. Akcijske cene so lahko določene za konkretne artikle, konkretno vrsto artikla ali blagovno znamko. Akcijske cene veljajo za količine, običajne za gospodinjstva. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini milkandhoney.si.

    Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je izrecno navedeno drugače.

     

    Kode za popust

    Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine milkandhoney.si. Aktivno kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine Milk&Honey ali v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc, do popustov in brezplačnih poštnin. Koda za popust je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali pa naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

    Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače.

    Uporaba kode za popust:

    • Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. Vrednost naročila mora biti vsaj 1 EUR višja od vrednosti kode za popust. Ko kupec konča z dodajanjem artiklov v košarico, v rubriki »Promocijska koda« kupec v polje »Vnesite kodo kupona« vpiše kodo za popust in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«.
    • Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
    • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.
    • Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.
    • S klikom na »Zaključek nakupa«, kupec vnese osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter izbere način plačila.

    Možnosti plačila

    Naročeno blago lahko kupec plača:

    1. Po predračunu v enkratnem znesku na poslovni račun podjetja Fotografske storitve Ines Krivec s.p., Naslov: Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina, Številka bančnega računa: SI56 0400 1003 4800 970, Naziv banke: Nova KBM d.d., SWIFT BIC KODA: KBMASI2X

    Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.

    2. Po povzetju v enkratnem znesku z gotovino ali kartico ob prevzemu. Za plačilo po povzetju se kupcu zaračuna dodaten strošek v višini 2,00 EUR – t.i. »Strošek plačila«, in sicer zaradi storitve »odkupnina« in/ali provizije, ki jo ponudniku zaračuna Pošta Slovenije, GLS ali druga dostavna služba. Dodaten strošek za plačilo po povzetju ni vključen v ceno izdelka in se obračuna dodatno. O navedenem strošku je kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška. Strošek plačila po povzetju je zaračunan in naveden tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Ob plačilu po povzetju,  boste pošiljko prejeli po pošti proti plačilu samo po povzetju. POŠTA SLOVENIJE : Poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa izročite gotovino in bo le-ta za vas izvršil plačilo posebne položnice (UPN), pri čemer plačate provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije (to je 0,98 EUR za vrednost odkupnine do 98,00 EUR; 1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 98,00 do 501,00 EUR; 5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR.). Če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o  prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštne provizije po njihovem veljavnem ceniku (to je 0,98 EUR za vrednost odkupnine do 98,00 EUR; 1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 98,00 do 501,00 EUR; 5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR). 

    3. S plačilnimi karticami preko sistema PayPal
    Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.

    4. Plačilo z vašo bančno kartico (Visa, Mastercard, American Expres,…)
    Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

    V primeru plačila  po predračunu, s plačilnimi karticami, ali s plačilom preko sistema Paypal vam prodajalec priloži pošiljki original račun z valuto takoj. V primeru plačila po povzetju, prodajalec pošiljki priloži original račun z valuto 5 dni. Milkandhoney.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčev ime in priimek, naslov ter TRR. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja Ines Krivec s.p., Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina, Davčna številka SI: 82032459, Matična številka: 6994733000. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.

    V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

    • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
    • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
    • Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
     

    Dobava-dostava

    Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo izključno na področju Slovenije. V kolikor bi želeli prejeti blago v tujini, naročilo oddajte preko e-maila hello@milknadhoney.si. Pripravili vam bomo ponudbo glede na kraj dostave in velikosti oz. teže naročenega blaga. Ob nakupu nad 60€ vam pošiljko brezplačno dostavimo.

    Vso blago, ki je na zalogi, odpošljemo kupcem v roku, ki je objavljen ob izbranem izdelku. Pri vsakem artiklu je pod opisom navedena Dobava. Dobava 3-5 dni pomeni, da izdelek prejmete v 3 do 5 delovnih dnevih. Če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, je rok dostave od 5 do 45 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. O tem, vas bomo po izvedenem spletnem naročilu, tudi obvestili preko elektronske pošte. V kolikor bo za vas čakalna doba nesprejemljiva, lahko naročilo prekličete delno ali v celoti.

    Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenija, ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin in kraj dostave dogovorite s kurirjem – dostavljalcem kar po telefonu. Na Pošti vas bo paket čakal še 15 dni.

    Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici – studiu FOTOGRAFSKE STORITVE, INES KRIVEC s. p., Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina po predhodni potrditvi s strani trgovine milkandhoney.si, da je naročilo sprejeto in blago pripravljeno na prevzem. V tem primeru se stroški transporta ne zaračunajo.

    Izbira dostavne službe je odvisna od velikosti in teže paketa, kraja dostave, izbranega načina plačila in vrednosti naročenega blaga. V primeru izrednih dimenzij in velike teže tovora, ter drugih morebitnih izrednih okoliščin, si pridržujemo pravico izbire ustreznega kurirja.

    Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila tudi spremeni!

    V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. V nasprotnem primeru, bomo z vašim soglasjem naročilo preklicali in prejeli boste elektronsko pošto s preklicom naročila.

    Vsi izdelki so zapakirani v lično embalažo.
     

    Izdaja računa

    Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju Ines Krivec s.p., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na območje Republike Slovenije in v tujino, zlasti na območje držav članic EU. Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer kupec prejme tudi na svoj elektronski naslov v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) ter obvestilo kupcu o pravici do odstopa od pogodbe.
     

    Stroški dostave

    Stroški transporta in obdelave spletnega naročila za naročila do skupnega zneska 60,00 EUR znašajo 3,95 EUR – ne glede na način plačila. Paket boste prejeli na dom, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja pa boste poravnali pri poštarju oz. dostavljalcu (v kolikor niste plačali po predračunu).

    Naročeno blago v vrednosti od 60,00 EUR dalje, vam bomo dostavili brezplačno s privzeto dostavno službo.

    Stroškov dostave vam pri zamenjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

    Varnost nakupa

    Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

     

    Pravica kupca do odstopa od pogodbe

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec oz. potrošnik pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana do poteka zgoraj navedenega 14-dnevnega roka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik.

    Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.

    Kupec izpolni Obrazec za odstop od pogodbe (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga pošlje ponudniku po elektronski pošti na naslov hello@milkandhoney.si ali s priporočeno pošto na naslov FOTOGRAFSKE STORITVE, INES KRIVEC s. p., Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina ali pa ga osebno prinese v studio ponudnika FOTOGRAFSKE STORITVE, INES KRIVEC s. p., Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina. Ponudnik kupcu nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.

    Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe

    Rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga začne teči od dneva, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom. Če je predmet pogodbe več kosov blaga ali če je dostava sestavljena iz več pošiljk ali kosov, pa rok za odstop od pogodbe začne teči, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga ali nad zadnjo pošiljko.

    Vračilo blaga

    Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je ponudniku poslal obvestilo, da odstopa od pogodbe, razen če ponudnik kupcu ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje še pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

    Kupec lahko vrne blago ponudniku:

    • po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov FOTOGRAFSKE STORITVE, INES KRIVEC s. p., Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina
    • osebno z oddajo izdelka v studio ponudnika FOTOGRAFSKE STORITVE, INES KRIVEC s. p., Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina.

    Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

    Vračilo kupnine

    Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

    Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

    Omejitve in zahteve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe

    Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

    Kupec mora ponudniku blago vrniti nepoškodovano, nerabljeno (uporabljeno je lahko le v obsegu iz prejšnjega stavka) in v nespremenjeni količini. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v prodajalnah. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec je k blagu dolžan priložiti vse spremne dokumente, ki jih je prejel skupaj z blagom (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.). Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.

    Zaradi lažje in hitrejše izvedbe vseh potrebnih aktivnosti v zvezi z odstopom od pogodbe ter posledicami le-tega je zaželeno, da kupec k blagu priloži kopijo računa in kopijo obvestila (ali izpolnjenega obrazca) o odstopu od pogodbe. Prav tako je zaželeno, da se izdelki vrnejo v originalni embalaži.

    Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja za:

    • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu hitro poteče rok uporabe,
    • za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,
    • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat,
    • za živilske izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (npr. če je kupec izdelek po dostavi odprl),
    • za izdelke, narejene po naročilu (personalizirani izdelki ipd.) oz. za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
    • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti.

    Stvarna napaka

    Opredelitev stvarne napake

    Ponudnik je odgovoren za stvarne napake izdelka. Napaka je stvarna če:

    1. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
    2. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
    3. izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
    4. če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Garancija

    Kadar blago ali izdelek v garancijskem roku ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec uveljavlja zahtevek iz naslova garancije.

    Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje, ki ga najdete tu: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV10954) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Za blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec kupcu izročiti garancijski list z vsemi zakonsko predpisanimi podatki. Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Pravice iz naslova garancije lahko kupec uveljavlja tudi proti prodajalcu.

    V garancijskem roku lahko kupec od dajalca garancije (in tudi prodajalca ali pooblaščenega servisa) zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali če napaka ni odpravljena v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

    Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

    Za zamenjano blago ali za zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

    Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

    Kakšen je postopek uveljavljanje garancije

    Kupec lahko v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo (lahko tudi z izpolnitvijo Obrazca, ki je priložen spodaj) od dajalca garancije zahteva odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek, kot garancijski in servisni list. Zaželeno je, da priloži tudi kopijo računa, v kolikor z njim razpolaga. Če je zahtevek kupca iz naslova garancije utemeljen, kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov, saj stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec. Če prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni serviser ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca (npr. nepravilna uporaba, mehanska poškodba, nedovoljen poseg v izdelek, ipd.), zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo kupcu poslal obrazloženo pisno obvestilo o zavrnitvi zahtevka ter kupca pozval, da naj v roku 8 dni osebno prevzame izdelek na naslovu prodajalca/proizvajalca/pooblaščenega serviserja. V kolikor kupec v roku 8 dni na navedenem naslovu izdelka ne prevzame ali pa v kolikor kupec izrecno izjavi, da želi, da se mu izdelek pošlje po pošti ali preko dostavne službe, bo prodajalec/proizvajalec/pooblaščeni serviser izdelek poslal kupcu po pošti ali dostavni službi na stroške kupca.

    Pravila nagradnih iger

    Opredelitev pojmov: Organizator nagradne igre je prodajalec FOTOGRAFSKE STORITVE, INES KRIVEC s. p., Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

    Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov): Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

    Pravila sodelovanja v nagradni igri: Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

    Elektronsko nagradno žrebanje: V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

    Obveznosti izžrebanca: Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v treh (3) delovnih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

    Varstvo osebnih podatkov: Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

    Objava pravil nagradne igre: Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre.

    Ponudnik si pridržuje pravico za posamezno nagradno igro določiti drugačna oz. dodatna pravila in pogoje nagradne igre, pri čemer bo v tem primeru ta posebna pravila javno objavil, morebitni udeleženec pa bo na jasen in nedvoumen način, še pred začetkom sodelovanja v nagradni igri, seznanjen s temi pravili in pogoji.

    Odgovornosti kupca

    Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij v zvezi s podatki na računu prodajalec ne upošteva. V primeru plačila s kreditno kartico bo kupčeva kreditna kartica ob potrditvi naročila (torej ko bo skladno s splošnimi pogoji kupoprodajna pogodba sklenjena) direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil kreditno kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naročilu, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

    Prodajalec ni odgovoren za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in za doplačila, določena s strani kupčeve banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki jih kupcu zaračuna izdajatelj kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri izdajatelj kreditne kartice kupcu izdaja račune.

     

    Avtorske pravice

    Spletna trgovina milkandhoney.si in vse vsebine, objavljene na spletni strani ter v spletni trgovini (vključno s temi splošnimi pogoji, politiko zasebnosti, slikami, spletnim besedilom, opisi izdelkov, opisi blagovnih znak, proizvajalcev, tehnologij, objavami na blogu, ipd.) so last in avtorsko delo podjetja Ines Krivec s.p. ali pa jih podjetje Ines Krivec s.p. upravičeno lahko uporablja na ustrezni pravni podlagi, v kolikor gre za vsebine ali gradivo, ki so last oz. na katerem ima avtorske pravice tretja oseba. Prepovedana je uporaba in/ali kopiranje teh vsebin za potrebe in/ali v korist tretjih pravnih ali fizičnih oseb brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja podjetja Ines Krivec s.p. ali prvotnega imetnika avtorskih pravic.

     

    Omejitev odgovornosti

    Ines Krivec s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Prav tako se trudi s skrbnostjo dobrega strokovnjaka in gospodarja temeljito pregledati vsako naročilo in ga tudi izpolniti v celoti in popolno. Kljub povečani skrbnosti pa žal še vedno lahko pride do situacij, ki lahko vplivajo na izpolnitev obveznosti prodajalca, na katere pa prodajalec nima vpliva, jih ne more predvideti, niti preprečiti ter za katere posledično ni in ne more biti odgovoren. Sem sodi npr. ustavitev proizvodnje določenega izdelka brez predhodnega obvestila s strani proizvajalca oz. dobavitelja, nepričakovano prenehanje poslovanja dobavitelja, prepoved poslovanja dobavitelju s strani uradnih organov, naknaden odpoklic izdelka, naknadna prepoved prodaje izdelka, zaprtje državnih meja in onemogočen uvoz zaradi izrednih razmer, višja sila, naravne in druge nesreče ali drugi nepričakovani in nepredvideni dogodki zaradi katerih prodajalec ne more dobaviti naročenega izdelka ali pa ga ne more dobaviti v predvidenem roku. V kolikor pride do katere od zgoraj naštetih situacij ima ponudnik pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer je kupca dolžan takoj po seznanitvi z razlogi za nezmožnost izpolnitve pogodbe pisno obvestiti ter kupcu tudi jasno in nedvoumno navesti, da odstopa od pogodbe. V slednjem primeru bo ponudnik kupcu nemudoma, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od odstopa od pogodbe vrnil vsa morebitna že prejeta plačila.

    Slikovni material in grafika

    Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani in si po svojih najboljših močeh prizadeva, da ni estetskih razlik med fotografijo in dejanskim izdelkom. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov (zlasti v posledici različne zmogljivosti oz. ločljivosti zaslona in fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija, ipd.), kar pa ne vpliva na specifikacijo, opredelitev in standard izdelka. Morebitne minimalne (zlasti estetske) razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini ne predstavljajo stvarne napake izdelka.

    Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Ines Krivec s.p. ali njegovih dobaviteljev in poslovnih partnerjev.

    Mnenje o izdelku

    Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

    Pritožbe in reševanje sporov

    Ponudnik se bo trudil vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval relevantno zakonodajo (zlasti Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči sporazumno rešitev morebitnega spora.

    V primeru, da ima uporabnik spletne trgovine pripombo ali pritožbo (v nadaljevanju »pritožba«) na spletno trgovino, način komuniciranja ali poslovanja ponudnika, ipd., lahko ponudnika kontaktira na sledeče načine:

    • Pisno po pošti na naslov FOTOGRAFSKE STORITVE, INES KRIVEC s. p., Zdraviliški trg 15, 3250 Rogaška Slatina (pod naslov se pripiše PRITOŽBA)
    • Pisno v elektronski obliki, na elektronski naslov hello@milkandhoney.si
    • S klicem na telefonsko številko 031 713 164

    Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh po prejemu pritožbe uporabniku potrdil, da je prejel pritožbo, v istem sporočilu pa bo kupcu sporočil predviden rok obravnave pritožbe (glede na kompleksnost primera, v odvisnosti od potrebe po opravi poizvedb, pridobitve dokazov, dodatnih informacij, ipd.) in ga vseskozi obveščal o poteku postopka reševanja pritožbe.

    Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Celju.

    Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
    Ines Krivec s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    Pomoč in dodatna vprašanja

    Za vsa vaša vprašanja je ponudnik na voljo preko e-maila hello@milkandhoney.si ali po telefonu na 031 713 164, od ponedeljka do petka med 8:00 in 15:00 uro.

    Poslanstvo M&H je ustvariti trajnostne produkte, ki bodo pripomogli k ohranjanju najlepših trenutkov materinstva in jih naredili preprostejše.
    Produkte, s pomočjo katerih se starši še tesneje poveže z dojenčkom. Tih šepet, nežen dotik, iskriv nasmeh, sladek vonj po novi dimenziji ljubezni.
    Naj materinstvo zadiši po večnosti.

    POVEŽIMO SE
    Ig. Fb.
    X